Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Купівля автомобіля: як українці обирають машину та кому саме віддають перевагу

Більше цікавих новин читайте на сайті - cok.in.ua

2020 року 83% покупців нових авто дізнається про оновлення моделі автомобіля в Інтернеті. Головні джерела – новинні сайти (огляди, зокрема YouTube) та сторінки автодилерів.

Про це повідомляє Auto24 із посиланням на аналітика Сергій Братусьова з Google Ukraine.

Згідно дослідження Google в Східній Європі, кожен четвертий покупець нового авто обирає модель того ж бренду, який в нього вже є, а 7% – вертається до попереднього бренду, який у нього був раніше. 27% споживачів готові змінити бренд, а 47% куплять автомобіль вперше.

Зазначається, що сьогодні люди зайдуть в салон лише після того, як вивчать характеристики автомобіля в Інтернеті, хоча раніше могли заїхати після побаченої візуальної реклами. Однак мало хто купує чи робить замовлення в Інтернеті – більшість перед покупкою все-таки відвідує автосалон.

Цікаво, що українці шукають в Інтернеті більше нових автомобілів, а не вживаних. Найбільший інтерес серед нових авто люди проявляють до SUV, а от серед вживаних автомобілів цей клас лише на другому місці. Щодо марок, то топбренди у пошуку практично повторюють рейтинг продажу в Україні: це Renault, Toyota, Nissan та Skoda.

Так, приблизно 40% потенційних покупців, які зателефонували в автосалон щодо нового авто, приходять до цього рішення після пошуку автомобіля з пробігом. Вони продивились багато вживаних авто, потім кілька нових, також побували на калькуляторі кредитування. Шлях людини від першої цікавості автомобіля до дзвінка в автосалон – в середньому 48 днів.

На порталі Auto.RIA найчастіше люди розраховували в кредит KIA Sportage, Lada Granta, Chery Tiggo2, Skoda Octavia та Renault Logan.

Більше цікавих новин читайте на сайті - cok.in.ua


Будьте первым, кто оставит комментарий!

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

    %d такие блоггеры, как: